Zwiększ wydajność produkcji dzięki naszemu nowemu rozwiązaniu opartemu na sztucznej inteligencji! Poznaj Prodaso

Nowy dostawca IT obsłuży Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” S.A.

28-04-2022

Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” S.A. podpisały kontrakt na dostawę i wdrożenie systemu klasy ERP.

Jedna z najstarszych polskich firm, nieprzerwanie od ponad 230 lat produkująca porcelanę, stawia na Impuls EVO od BPSC. Oprogramowanie stosowane będzie do obsługi kluczowych obszarów: produkcja, logistyka i magazynowanie.

Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” S.A. należą do czołowych przedsiębiorstw na rynku producentów porcelany - nie tylko w kraju, ale też w Europie. Każdego miesiąca linie technologiczne Polskich Fabryk Porcelany produkują ponad 400 ton wyrobów. Grupa Kapitałowa jest największym producentem porcelany cienkościennej w Europie, a jej produkty trafiają do szerokiego grona odbiorców w Europie, Azji i obu Amerykach. Działają w obrębie Polskiej Grupy Porcelanowej.

Polska Grupa Porcelanowa

Polska Grupa Porcelanowa powstała w 2018 roku łączy struktury handlowe i marketingowe dwóch spółek. W jej obrębie funkcjonują marki: Ćmielów, Lubiana, Chodzież oraz Ćmielów Design Studio. Odróżniają je oferty, a łączy pasja produkcji porcelany. Polska Grupa Porcelanowa powstała pod wpływem zmieniających się realiów - w odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania klientów. Jako grupa łącząca tradycję ze współczesnością wyróżnia się nie tylko doskonałym wzornictwem i jakością, ale także sprawnością organizacji. Dzięki innowacyjności i kreatywnemu podejściu do produktu jest liderem segmentu HoReCa i Porcelany Premium. Bogata historia i tradycja pozwala firmie z ufnością spogląda w przyszłość, a ta ma znacząco wymiar cyfrowy.

Porcelana 4.0

Z końcem ubiegłego roku Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” S.A. zdecydowały się na wdrożenie systemu klasy ERP. Grupa Kapitałowa wybrała oprogramowanie Impuls EVO od katowickiej spółki BPSC. Wdrożenie systemu Impuls w Polskich Fabrykach Porcelany obejmuje 2 etapy.  Na pierwszym z nich kluczowa będzie digitalizacja obszarów produkcyjnych, magazynowo-logistycznych i handlowych. W kolejnym firma i dostawca skupią się na zarządzaniu obiegiem dokumentów i informacji w Grupie. Według harmonogramu przedstawionego przez BPSC wdrożenie pierwszej części potrwa do 10 miesięcy.